Kullanicianne Normal gözüküyor canım suan. Benim kasılmalarım oluyor yalancı sancılarım bel ağrım ama hepsi düzensiz oldugu için doğum sancısı olmuyor 🤷🏻♀️ Bir de ishal var oda doğum belirtisi diyorlar ama bilmiyorum. Sancılarım gece oluyor daha çok. Gündüz nst girince az cıkıyor gece girince baya sancım cıkıyor.