Gazeliz saçmalık söylüyor canım isterse söylemesin eşimin görevinden dolayı doğudaydım özel yoktu devlete gidiyordum söylüyordu boyunu kilosunu öyle bir lüksü yok arayıp şikayet edin ben anne olarak bilmek zorumda değil miyim? Bu hak benim değil mi? Diyin ben çok kavga etmişim DİE çok ta şikayet herkes hakkını arasın bilmeyeceksen madem hiç gitme o cihaz nasıl mış ki kilo ölçmüyor eski cihazlar bile ölçüyor kendi makineyi kullanmayı bilmiyordur