Merhaba anneler ✋🏻
Hamilelikten biliyorsunuz hiç olmadığımız kadar pimpirikli, meraklı ve endişeli oluyoruz. Benim geçenlerde iki üç gün üst üste sol ayağımdan diz kapağımın üzerine kadar damar ağrısı olmuştu. Bundan önce sağ ve sol elimin üzerinde bileklerime doğru damar ağrısı olmuştu. Ellerimdekini önemsememiştim çünkü evlenmeden önce bile ara ara oluyordu ancak bacak beni korkuttu. Ve araştırdım. Doktorlar gebelikten kaynaklı olarak damar tıkanıklığı ve kan pıhtılaşması olduğunu söylüyordu. Bu beni çok korkuttu çünkü biliyorsunuz düşüklerin en yaygın sebebi kan pıhtılaşması. Bunun olup olmadığını nasıl anlarım? İnternetten araştırdığıma göre bu kan pıhtılaşması için olan testi kafana göre yapamıyorsun özel olarak istersen de 300-400 lira vermen gerekiyor. Normalde doktorların bunun için test istemesi gerekli değil mi? Tekrarlayan düşüklerden sonra doktorun istediğini duydum bu testi.
Rutin tahlil sonuçları hala elinde olan varsa bakabilir mi kan değerlerinde "trombosit" değerleri var mı? Eğer varsa gidip yaptıracağım hemen 🙏🏻