Bkm2398 15haftalık gebeyken detaylı ultrason zamanım geldiğini söyledi doktorum, randevu düşmediği için bir kaç hafta aksattım ama her kontrole gittiğimde doktorum sürekli detaylı ultrason yaptırdınmı diye soruyu yineliyor acaba risk mi gördü de söylemiyor başına gelen varmı beni psikolojik baskıya soktu
Mavilianne Bkm2398 20. Hafta da girdim canım zaten 18 ile 24. Hafta arası oluyor. Doktoruna bir sor sen erken mi yaptırmanı istiyor diye
Ozlembjk Bkm2398 yok canim bence sira al diye önceden söylemiştir bende 17.haftamda sira aldim 23.haftamda girdim ultrason a sira ancak geldi
Bkm2398 Hira17 evet dediğiniz gibi şuan 17+6 haftalık oldu hala yaptırmadım bana zamanımın geldiğini söyledi bende ondan dolayı acaba risk mi taşıyorum da her gittiğimde yaptırdın mı soruyor
Hira17 Bkm2398 yani canım bilemedim sanmıyorum kötü birşey placağını içini ferah tut sen bende 19 haftadayım detaylıya haftaya giricem
Bkm2398 Mavilianne aynen öyle canım sürekli gidiyorum sık Boğaz etmiş gibi oluyorum ama işte ha bire soruyor 2li test yaptırdım Allah’a şükür bi sıkıntı gözükmüyor dedi ama işte gel gelelim sürekli soruyor 3lü test yaptırdınmı detaylı ultrasona girdinmi diye
Mavilianne Bkm2398 2’li testte sorun yok ise zaten 3’lü testi istememesi gerekir canım. 20. Haftanı bekle bence şuan bebeğin küçük 20. Hafta da daha iyi görebilirler gelişimini 🥰
Hira17 Bkm2398 senin doktorda ya çok detaycı tedirgin bilemedim arkadaşında dediği gibi 2 Li güzel çıktımı diğerlerini istemiyorlar sonrasında detaylıyı istiyorlar ama onuda bebek büyüdüğünde birazdaha netleşiyor o yüzden 19. Haftadan sonra oluyor canım
Sevilypc Iki defa detaylı ultrason yapılıyo canım biri 11 ile 14 haftalar arası diğer de 20 ile 24 arası diye biliyorum. Çünkü ben iki kez yaptırdım. Bişey olduğundan değildir de şimdiki doktorlar herşeyi istiyo zaten canım.
Bkm2398 Sevilypc aynen öyle canım birde nerden muayenehane ediliyor rahim büyümesine bakılıyormuş vajinal ultrason ile mi bakılıyor
Sevilypc Bkm2398 yok canım normal ultrasonla bakılıyo ama açılma yada sancı filan görürse alttan muayne ediyo. Benim 23.haftada açılmam olduğu anlaşıldı alttan baktı o yüzden.
2202020 Bkm2398 ancak randevu alırsın ondan erken bilgi veriyo hatırlatıyordur detaylı ultrason önemli Doğum anında olabılcek sorunlara hemen önlem almak için onun dışında bısey olsa söyler
Ulasbebek Bkm2398 bende 18 . Haftaya yeni girdim ama detayli ultrason 18 ve 23 haftalarda olur bu nettir. Cok erken o süreç hem 21 22 haftalarda dahada net olurms organlar bende ozmana yaptricam 450 tl dediler banada