Asli0611 korkacak bisey yok canim burda sadece bol bol su iç. Bu yalanci sancıların en büyük sebebi susuzluk ve tabiiki açlık. Muhtemelen nsten çekilirken karnın açtı. Açlık hissetmiyo olabilirsin ama eğer yemeğin üstünden 2 3 saat geçtiyse böyle çıkması normal. Bir dahaki nst ye karnın tok ve bol su içmiş olarak git bak nasıl çıkacak 🥰