Nuur2001 Emel1234 başka doktora da gözük istersen ben 14 haftalıkken kasılmam olduğunu bunun da doğumla alakalı olduğunu söyledi başka doktora gittim muayene sırasında sordum bebeğin de sende gayet iyisiniz demişti kasılmanda yok demişti
Emel1234 Nuur2001 aynen doktor yanılması da çok oluyor allahın izniyle bir an önce doğurmak istiyorum sağlıklı bir şekilde
isimsizbebek Detaylı ultrason renkli y da renksiz diye ayrılıyor mu anlayamadım bir türlü. Ben bugun çektirdim ama renkli bir fotoğraf vermedi. Hatta bebeğin yüzü ile ilgili resimler yok ölçtüğü resimler var. Doktor çok ilgiliydi çok iyiydi ama renkli olması konusu kafama takıldı.