Lothbrok Herkese merhabalar. Tüp mideli olduğum için doktorum ıkınmanın mideme zarar verebileceğini söyledi, sezaryen yapalım dedi ve karar verdik. Tabi bende inanılmaz korku ve heyecan vardı. sabah duşumu alıp hastaneye gittik rutin kontroller yapıldıktan sonra ameliyathaneye indik belimden spinal iğnesi yapıldı hiçbir acısı yok hissetmedim bile kimse korkmasın. 2-3 dakika içinde zaten uyuşmaya başladım bu sırada hafif mide bulantım oldu hemen damardan ilaç verip bulantıyı kestiler ve ameliyat başladı. İnanın 3 dakika bile sürmedi hiçbirşey hissetmedim sadece biraz çekiştirme oldu ve doktorum bebeği gösterdi. Tertemiz Ve minnacıktı öptürdüler kontrollerini yapıp odamıza çıkardılar. Bu sırada dikişlerim tamamlandı ve yaklaşık 10 dakika sonra ben de odaya çıktım. Bacaklarım kütük gibiydi Zaten bişey hissetmiyordum 4-5 saat dikiş sancım da olmadı. Sonra bacaklarım açılmaya başlayınca dikişlerim biraz yandı ama çok uzun sürmedi Hemşireler gelip beni yürüttüler bebeğimi emzirebildim çok şükür herşey yolunda Yanımda mışıl mışıl uyuyor sık sık uyanıp meme istiyor. İsteyen herkes bu duyguyu yaşar umarım annelik Hem güzelmiş hem kaygılıymış. Sorusu olan varsa sorabilir seve seve cevaplarım.