Mervekr Kızlar 16 haftalık hamileyim bugün karnım agrimaya başladı daha sonra sirtim bacaklarim ve en son kasiklarima vuran bir agri hissettim biraz bekledim geçer diye ama gecmeyince korktum ve hastaneye geldim doktor beni ulturasona alınca kesenin dışında kanamam olduğunu söyledi vajinal bir kanamam yok cok şükür ama doktor yatiş verdi ağrım azaldı ama hala var özellikle bacaklarim da daha fazla hissediyorum sanki çok korkuyorum bebegimi kaybedecegim diye böyle birşey ilk defa basima geliyor suan serum takili ve düşük önleyici bir ilaç verdiler aranızda bu durumu yasayan oldumu olduysa nasil bir sonuc aldiniz ve ne kadar surdu bildiklerinizi paylasirsaniz sevinirim çok korkuyorum😟
Seyda- Mervekr aynı haftalarda benim de oldu olağan bi durum canızı sıkmayın ilaçları kullanın ve bol bol Uzanın Allah’ın izniyle bişey olamayacak
Hacer_ikiz_gebe Mervekr progestan ve iğne verir muhtemelen doktorun ben 6. Haftadan 13. Haftaya kadar kanama cektim şimdi bitti çok şükür inşallah sizinki çabucak geçer
Mervekr Seyda- sağlıkla dünyaya gelir insllah allah size bağışlasın progestan veriyorlar banada birde serum takili insAllah bisey olmz dediniz gibi teşekkür ederim🙋😊