Glydn Merveyrdm2303 34+2 de 2700 gr 50 cm. Ama ben bu durumdan pek hoşnut olamadım😕 normal doğuma engel olabilir
Sdemirel Glydn benim de 34+1de 2670 gram çıktı önden gidiyormuş cok da hoşuma gitmedi böyle giderse sezeryan olacağız 🤦🏼♀️
gozdeteacher Akademisyenanne Geçen ayki kontrolümüzde birkaç hafta ilerde gözüküyordu gelişimi, korkarak yaptırdım şekeri ama bizim de temiz çıktı çok şükür 🙏🏻 Hepimizin evlatları sağlıkla gelsin 🙏🏻 Sınırı aşmadıktan sonra biraz iri oluşu çok sorun teşkil etmez diye biliyorum ama doktorunuz en sağlıklı yorumu yapar tabi 🤗
gozdeteacher Alisalpa Ah ah ben ne zaman bunu yapsam ertesi gün kabızlık başlıyor 😪 Halbuki hem bebek için iyi hem de çok seviyorum ev yapımı muzlu sütü 😪
Bsrkrgz Aby34 hanımefendinin ismini sadece kilo postlarında görüyorum o kadar haklısınki aşırı takılmış durumda kendisi kiloya
sevgitekes Bsrkrgz Cnm benim sana öyle gelmiş başka postlarda da yorum yapıyorum sen kilo postlarini gezdigine göre sende takilmissin önce kendini yargıla
Zlmdemir Alisalpa bu karışımı fazlaca 1 litrelik şişede yapsak sorun olur mu ki?hani dolapta 2 3 günlük yetsin
Alisalpa Zlmdemir hiç yapmadım düşünmedim. Bi fikrim de yok açıkçası ama muz püre haline geldiği için belki tadı değişebilir. Ben taze taze yapıyorum içiyorum
Vera18 Zlmdemir ben geçen gün biraz fazla yapmıştım ertesi güne kalınca muzlar kararmış simsiyah bir içecek olmuştu. Tadı da tuhaf geldi içemedim yenisini yaptım. Yapıp tazeyken tüketmek en güzeli👌
ErnurBc Ankebr önden gidiyor benim kızım 2 hafta başıda 3 hafta önden gidiyor endişe etmeyin sizinki zayıfsa eğer
sevgitekes Mavilianne anladım bende sormadım da kendi söyledi ve herşey normal olmasına rağmen yaşımi bahane edip sezaryen yapalım dedi istemedim catima nstye koymadı şimdiye kadar post acmistim bakabilirsiniz inş kendi sancilarimla gelir kızım
Merveyrdm2303 Hepimiz bebeklerimize sağlıkla kavuşalım 🥰 Ben kilolarını sadece merak açısından sordum bence sizde öyle yapın yolunda çünkü hepinizin kilosu 🥰 Doğum kilosu denilen şey 2.800 doğanın olduğu gibi 4.500 doğanda var ikiside çok sağlıklı sonuçla sağlıkla kavuşalım 🧸🎈
Nazli_zeyno9 Merveyrdm2303 evet var ama siz boyle sureklı sordugunuz kılo sorunsalıyla dusuk kılolu bebeklerın annelerını uzuyosunuz olaya bırde farklı acıdan bakmayı deneyın .
melolevo Merveyrdm2303 4,5 kilo doğan bebek sağlıklı değildir. 3.300 den fazlasını önermiyor doktorlar. Benim kızım 3,650 doğdu bebek iri dediler. Bu bilgiyi veren Çapa’nın kadın Doğum baş hekimidir. 2.800-3.300 arası doğan bebek sağlıklıdır demişti.
Hzlhakko Ozgemlym amin canım sağol sende sağlıkla kucağına al inşallah allahım bize bağışlasın yavrularımızı 🙏
Glydn Sdemirel neredeyse aynı gidiyoruz. Karbonhidrat yeme diyor. Ben zaten zorunlu şeyler dışında neredeyse hiçbir şey yemiyorum ki, kilo bile 8 aldım toplamda. iyice ne yapacağımı ne yiyeceğimi inan şaşırdım:( Belki de vitaminler yapıyor artık onları da almak istemiyorum