Brcsnn Cok kotu bogazim agriyo sicak limonlu su ictim ama kesilmiyo yarina daha beter olacagim kesin cok kotu oluyo 17 haftalik hamileyim 😢🤒
Slinn Brcsnn sırtını sıcak tut cnm benim 15 günü geçti boğaz ağrısı grip ve kuru öksürüğe cevirdi ballı limonlu sıcak su içtim hep arada nane limon derken azalmaya başladı.
defne55 Brcsnn benide öyle bir gece boğaz ağrısı tuttu 5 gündür grip öksürük boğaz ağrısı sürünüyorum resmen ilaç içememek çok kötüymüş yeni anladim 😑
gozdeak Slinn Brcsnn defne55 salgın var galiba bu aralar ölüyorum bende , boğazım şiş sesim trevesti sesi gibi çıkıyor 🤦🏼♀️🙁
Asd92 Brcsnn Canım maalesef anlattığım faranjit gibi geliyor bana. Bende de var çünkü 14 haftamdu sanırım doktora gitmek zorunda kaldm ve ilaç kullanmadan gwçwdi
Brcsnn Slinn doktora giderim ama ilac verecegini hic zannetmiyorum birde bademcik yok bende faranjit var o daha kotü oluyo
Slinn Brcsnn çok kötülemeden git çok ağır geçiyo canım hamileyken önlemini alırsın ilerlemeden. Yine de hamilelikte içilecek ilaç vitamin vs yazar.
Brcsnn defne55 biz simdi ev tasicaz malesef esimin isi yuzunden tasincagimiz evi esim temizledi bende yaninda durdum gosterdim ev daha once temizlenmis ama tekrar toz felan aldı esyalari yerlestirdi benim bogazim agrimaya basladi onda birsey yok 🙁🙁
defne55 Brcsnn sağlık ocağına gidip bi boğaz spreyi alabilirsin canım pek bi faydasi olmuyor ama genede biraz rahatlatir
Brcsnn Slinn ben dogudayim burasi daha beter bir yer evden disari cikinca hasta oluyorum mont giysem kimse yadirgamaz cunku cok soguk
gozdeak Slinn ben eşimin mesleği dolayısıyla Mardindeyim canım toplaşın gelin buraya yanıyoruz daha klima açık yatiyoruz 🤔
gozdeak defne55 benim burnumun kenarlari yara oldu hep silemiyorum da yıkıyorum banyoda 5 dk da bir 🤦🏼♀️😂
Slinn gozdeak yok valla ben istanbulda gece ince yorganla yatıyorum gündüz de camlar açık ılık esiyor🤷🏼♀️😄bide benim ev tepede kalıyor hep cereyanlı bi dikiş tutturamadım. Sizin oralar ne zaman soğumaya başlıyormuş🤔
Bsraakdmr Bende üç gündür aynı şeyi yaşıyorum öksürük boğaz ağrısı burun tıkanıklığı dün gece çok kötüydüm ama ayva yaprağı ıhlamur ve karanfili kaynatıp içip yatıyorım biraz terleyip kalkıp duş alıp geri yatıyorım bu gece doktora gittim ama hiç bi ilaç vermedi sadece parol ve bi deniz suyu burun spreyi verdi kendiiliğnden geçmesini bekliyorum gerçekten çok zormuş hamileyken🤦🏻♀️
Brcsnn Bsraakdmr parol hic gecirmez ama doktoruma gitsem o parol bile vermiyo bebege zarari olur diye vitaminleri dayiyo anca baska birsey bilmiyo cünkü saglik ocagindaki doktor icebilirsin canim hic birsey olmaz dedi
gozdeak Slinn merakla bekliyorum bende soğuyacağı günü 😂 aylar oldu yağmur görmeyeli toz duman heryer ve havası o kadar kuru ki kollarımın derisi dökülüyor bir gün nemlendirici kullanmasam 🙁
Brcsnn gozdeak ķıslik yorganla yatiyoruz biz altimizda battaniye bu ay ciksin kombiler calismaya baslar artik 😂
Slinn gozdeak gerçekten mi😦tv de felan hep kurak biyer olarak görünüyor ama öyle değildr heralde diyodum kendi kendime.. yağmu duasına boşuna çıkmıyolar desene 😄
Bsraakdmr Brcsnn banada verdi ama kullanmayı düşünmüyorum ya parol hiç bi türlü ağrımı kesmiyordu hamile değilkende şimdi hepten bi işe yaramaz anca bebeğe zararı olur en iyisi yine doğal yollar 😀😀👍🏻