Linatosun Merhaba güzel anneler ve anne adayları bende bugün 12 de çok şükür anne oldum.dogum hikayesi herkesle aynı ama merak ettiğiniz özellikle soru varsa yardımcı olurum
Nur55 Linatosun merhaba hayırlı olsun❤️ epidurali tavsiye ediyor musunuz? Kaç cm açıklık tan snra yapıldı? Doğum esnasında ne hissediliyor birde doğumdan sonra hemen etkisi bitiyor mu
Lokumanne Ya belki sorum size saçma gelebilir ama epidural belden uyuşturma oluyor değil mi ? O kısımdan aşağısı uyuşunca nasıl ıkınabildiniz ? Ben de istiyorum çok büyük kolaylıkmış sanırım ama felç kalma ihtimali bile var diyorlar
Linatosun Lokumanne kizlar kusura bakmayın eksik olmuş heycandan sezeryan oldum ben ama epidural normal olduktan sonra ikinanlari tebrik ederim çünkü hiç his olmuyor ama sezeryandaki kadar vermemişlerdir normal doğumda
Hilal53 Lokumanne Canim bende epidurall nrmal dogum yaptim ikindim ikinilabiliyor .. sanirim epidural sezeryan ile epidural normal dogumda verilen doz farkli cunku tam anlamiyla uyuşmuyor
ZypNs Linatosun canım spinal sezeryanla epidural sezeryanin farki ne oluyor peki cok fark var mi arada
Dera ZypNs gecen gun gebe okulunda anlatti hemsire, bi genel anestezi varmis, komple bayginsin, bi spinal yani belden asagisini uyusturuyolarmis(agrisiz ama yaptiklarinu duyuyo hissediyosun) , bi de epidural iste onda sadece agrilarini hissetmiyorsun...
Linatosun Onun detayını internetten bak istersen eksik bilgi vermiyim ama benimle beraber spinal olanlar var onlar benim kadar rahat değil o kadarını soyliyim