Yani nasıl yani . Ağrılarınız vardı ve kesildi. Ee bu güzel bişi tabiki. Sürekli kasık ağrınız olursa sakıncalı bence. Herhani bir kanama yada o tarz bir leke geldimi . Bu dönemlerde çok dikkat edin yüksek yerlere uzanmayın zorlamayın kendinizi dinlenirken ayaklarınızı Yüksek tutun.