egecandeniz Kızlar 7 haftalık hamileyim yarın düğün var topuklu ayakkabı giysem olur mu çok yüksek değil ve ayakta durmam arabayla gidip döncez yarım saat ayakta dursam bişey olur mı 🤢
37aysgl egecandeniz 29 haftalığım düğünlere topukluyla gidiyorum hala nolcak canım dikkat et düşme yeter
Sermec egecandeniz ben giymedim canım 9 haftalık hamıleydım nolur nolmaz ayagım takılır falan dıye korktum ve giymedim
Terspektif egecandeniz Ben 7 haftalıkken 16 saat yolculuğun üzerine kpss ye girip aynı gün 2 saat daha yola gidip düğünde topuklu ayakkabıyla hiç oturmadan halay çektim 🙄 Bişey olmaz Allah ım izni ile çok yüksek giyme birde rahat edeceğin tarzda giyin
Sumeyraerva egecandeniz yolda babet tarzi bisey giyersin salona girmeden topuklulari giyersin oynayip dusmedigin surece bisey olmaz ewe donerkende topuklulari cikarirsin olur biter sadece takilmamaya dikkat et dusme yeter
egecandeniz 37aysgl İlk aylarda hani bir şeylere uzanma vs diyorlarya parmak ucunda durma deniliyor o yüzden düşüşe sebep olursa diye korktum ama giycem ayakta duramam zaten oturum
Sermec egecandeniz yanı ilk haftalarda giymem ben senın yerinde olsam ben 9 haftalıkken düğüne gittim abiye altına babet giydim mesela 😁
Eylemleyli 24 haftalık hamileyim ve 2 gün boyunca yüksek topukla hiç oturmadan oynadım her iki düğün de 9 saat sürdü hiç bir şey olmadı sadece düşmemeye özen göster
mnli egecandeniz ben giymiştim 5 aylıkken düğünde ama ayaklarım şişti değiştirmek zorunda kaldım daha düğün başlamadan giyecekseniz bile yedek alın yanınıza mutlaka
Gulsevm egecandeniz 32 haftalık hamileyim düğünlerde topuklu giyiyorum ama mahalle düğünüyse yakın akrabam değilse giymiyorum ne olur ne olmaz düşerim belki diye o riski goze alamıyorum 😊
Pink50 Kendine guveniyorsan dikkat ettigin surece bisey olmaz cok ayakta kalmicaksin nasil olsa arabayla gidiceksin. Ben 30.haftamda giymiştim düğünde rahat bi topuklu sec giy bisey olmaz
Alisalpa 32+1 haftalık hamileyim. Hala giyiyorum. Eşimle dışarı çıksak bile yüksek olmasa da vazgeçemedim. Çünkü düz taban ayakkabıyla çok komik yürüyorum