Minemre 6+4 günlügüz camasırımı kirletecek kadar kahve rengi lekem gelmıs kafayı yiycem sag bacagım kasılıyo karnmın içini kurul kurul bebegime bişey olmasın 5 yıldır yolunu gözlüyorum 😰
azizeguneyy Minemre bende hiç lekelenme olmadı bu zamana kadar ama yukarda kalsın bu post yardımcı olan çıkar
Betzm Minemre yerleşme lekesi olabilir ama hastaneye görünmen lazım onun için fitil verecektir canım kuruntu yap sakince kadın doguma görün
Hzlhakko Minemre canım sabah erkenden doktora git benim 12 haftalıkken olmuştu kahve ama az fitil başladım kesenin çevresinde kanama vardı 2 aydan fazla kullandım şükür gitti kanama
Kubraacar07 Minemre bence bi doktora git Allahin izniyle birsy olmz dua et Rabbim tüm hamilelere yardim etsin bizede inşallah
Kbrkrt Minemre kanama veya lekelenme ilk haftalarda olabiliyor progestan fitil kullanman gerekebilir doktora gidersen iyi olur
Esincim Minemre benim de olmuştu 3 defa baya çoktu progestan veriyor dr ama hemen gitmen gerekir dr a ben ertesi gün gitmiştim arefe gecesiydi dr kızdı niye hemen gelmedin ya bebeğe bişey olsaydı diye
Asaltntyr Minemre benim de oldu 6. Haftada progestan fitil başladım. Tabi ulaşabilirseniz hemen doktorunuzu arayın yoksa yarın erkenden ulaşmaya çalışın. İnşallah kötü bi durum değildir ama doktor görsün mutlaka. Stres yapmayın
Gulzade Minemre sizi telaslandirmak istemem ama bende de olmustu kese etrafinda kanama olusmus fitil kullandim doktoruna gorun bence
Mihnurkacmaz Minemre bence de acil doktora görün canım bende de olmuştu 2 kere ilkinde ilaç verdi 2.kanama da iğne vermişti bebeğin eşinde kanama var demişti bana inşallah sağlıkla kucağına alırsın ama dediğim gibi hiç beklemeden doktora görün
filiz08 Minemre bebek keseye yerleştiği dönemdesin ve normal anlattıkların.Ama yinede sen doktoruna danış progestan başlayabilir.
Snszasla Bendede olmustu ama hep yerleşme kanaması dediler her leke yada kanama yerleşme kanaması olmuyor maalesef ben tecrübe ettim ama oladabiir tabiki yinede içiniz rahat etsin diye bence doktora gidin ihmal etmeyin insallah bi sorun yoktur
Ilknur_emin Minemre bence hiç risk alma acile git canım baktır rahatla normalde kahve kandan değil kırmızı kandan korkarız demişti doktorum ama yinede görün
Elif_t Minemre hemen acile git canım. Bende de oldu 3 tane proluton iğne ve progestan hap verdi doktor. Çok şükür iki gün hafif lekelenme oldu ve geçti. Stresten de olabilirmiş, sakin ol iyiyi düşün canım. Çok geçmiş olsun.