online_mom Ben kimsenin anneliğine laf söylemedim ki, o tarz yorumları yapan ben değilim, Tabiki herkesin kendi tercihi ama bu çayın fazlasının zararlı olduğu gerçeğini değiştirmiyor 🤷♀️ Ben bir bardak çay içmek kötüdür de demedim zaten ama demlik demlik bardak bardak çay içip ne olacak ki diyenlerin rahatlığını da fazla buluyorum. Benim hassasiyetim hayatta çocuk yetiştirecek insanların bşraz daha bilinçlenmesi, doğru tercihler yapabilecek olmasıdır; bu belki sınıf öğretmeni olduğumdan çocuklara olan hassasiyetimden de kaynaklı olabilir. Size saygım sonsuz ama hakaret eden bir insana “hakaret etmek de onun tercihi “deyip tepki göstermezseniz o zaman bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığında bir insan olduğunuza inanırım çünkü hakaret etmek her türlü yanlış bir davranıştır... Tabiki tepki verip vermemek de sizin kişisel tercihiniz... 😉neyse biraz olsun iyi ifade edebilmişimdir kendimi umarım...