Akademisyenanne benim ilk gebeligim ama 5 yeğenim var hemen hepsinde kizkardesim ve ablalarimin yanındaydım bu yüzden bir gecelik 2 pijama takımı ideal oluyor ,ben Şubat'ta doguracagim nasipse bu yüzden bir takımımı kalın pamuklu tercih edeceğim,pijamaekseni diye bir sayfa Instagram'da buraya mutlaka göz atın fiyatları çok uygun ve kaliteli ,tavsiye ederim