22_22 Eylül 2sinde adet gördüm ekim 1inde test yaptım @ve pozitif doktora gittim kan 1438 fakat kese gözükmüyor benim gibi olan var mı? Korkuyorum yoksa küçük diye mi gözükmüyor haftaya gel dedi doktor 🥺
azizeguneyy 22_22 benim beta 221 iken öğrendim hamile olduğumu. 5. haftada keseyi ve bebeği gördük ama tekrar betaya baktırmamıştı doktor.
Nuraan_k Benm kese 936yken 5 haftalıkken gözükmedi kese 6+2 de minicik gözüktü geçen pazartesi 7+5 gittik kese büyümüş ve mini minacık bi bebiş gördük kalp atışlarını felan duyduk 😍biraz erken daha zamanla gözükür telaş yapma 😘
Kmndas 22_22 4.haftada gördüm keseyi ama doktor zayıfsın karnında hiç yağ yok ondan dedi yağ tabakası olunca zor gözüküyormuş 5. Haftada gittim ama daha bebeğimi görüp duyamadık 6 . Haftada görürüz bebeği dedi Pazartesi gidecem bakalım
22_22 Değerime göre ne kadarlık kaç haftalık söylemedi doktor sordum sadece küçük daha dedi alttan bakmak istedi kabul etmedim inşallah haftaya görünür