Busrakilinc Merhaba kızlar su fazlalığı ne gibi sorunlar yaşatıyor acaba bilgi sahibi olanlar paylaşabilirmi
Dlr54 Busrakilinc erken doğum veya kordon sarkmasından dolayı mecburi sezaryan doğum olarak görmüştüm araştırdığımda ama bunlar risk sadece kesin olacak diye birşey yok inşallah yaşayan herkezn düzene girer en. Kısa zmaanda 🤲
Kader12 Su fazlalığı benim ilk gebeliğimde vardı canım. Oda şekerden kaynaklı ve hızlı kilo alımından dolayı olmuştu. Gebelik şekeri fazla olan annelerde amniyon sıvısı fazla olur.
Busrakilinc Kader12 gebelik şekeri testini bugün yaptırdım yarın sonuçlar için gidicem 6 kilo almışım aslında normal olduğunu düşünüyordum🙇🏼♀️
Kader12 Busrakilinc sonrasında alırsın ama dikkat etsin. Kilo olmasada çok karbonhidrat ve şekerli besinler tüketirsende oluyor. İstersen hiç kilo alma zayıf ol yine de çıkar kuzum.
Dlr54 Benimde 22. Haftada su fazlalığı çıkmıştı şuan 25 e geliyorum 3 gün önceki randevumda yine fazla çıktı . şeker yüklemesi de yaptrdm gizli şeker de yok doktor tatlı hamurişi azalt dedi bide 11 kilo aldm ben sanırım hızlı kilo alışı ve tatlı hamurişi çok yedim ondan oldu diye düşünüyorum artık 🤦♀️
Busrakilinc Dlr54 bizde de şuan bir sorun yok 27.haftadayız 3 hafta sonra kontrole gidicez inşallah herkes sağlıkla alır kucağına🌸