Mrvf
Merhaba anneler ben 30. Haftamdayim kullandigim igneden dolayi bir alerjik reaksiyonla karsilastm o an hastaneden olduğum icin hemen mudahale edildi ve ultrasonda doktorum bebegme bakip bi problem olmadigini soyledi ama yinede endişeleniyorum boyle bir durum atlatan varmi ?