Ozgee_ Elif_t ben direk kadın doğumda kendi doktorumda yaptırdım birsüre ilacımı kullanıp bol su içip sonra tekrarlatim. Ona göre ilaca devam ederim yada etmem geçmiş olursa
azizeguneyy Ozgee_ şuan 35 haftalığız çok şükür hala ilaç kullanıyorum idrar yolu enfeksiyonu için daha doğrusu bir daha olmasın diye önlemek için verdi doktorum
Iremgokce Asli1716 hamile olduğunuzdan lökosit sayısı kendiliğinde düşmicektir doktorlar bu tarz şeyleri riske atmıyor ama siz bilirsiniz yinede herkesim kendi tercihi