Melikeeeerm Bu konuda bilgisi olan bana yazabilir mi cü ku ben bugün gittim vuruldum kimsede bana bilgi vermedi aile hekimliğinde erken doğum riskim var kafama çok taktım yardımcı olum nolur😔
defne55 Melikeeeerm yok canım ne alaka tetanozla erken doğum öyle bi risk olsa hangi doktor illa vurdurun der ki
aslimutlu1 Melikeeeerm benimde vardı . İkinci dozuda bugun oldum . Öyle bir durum söz konusu degil canım ..
Zuhal_19 Melikeeeerm benim kanamam var diye ikinci dozu daha yapmadılar canım galiba önümüzdeki ay doğum günlerinin içindeyken yapick lar
ballicoreklerim Melikeeeerm öyle bisey yok biz tetanozu geç Doğum yapalım erkem Doğumu tetikler diye yapmıyoruz ki o bizi ve bebeğimizi koruyor aklınıza kötü seyler getirip kötüyü çağırmayın gıyabı yalnız Allah bilir
Melikeeeerm defne55 çok sağolun doktoruma öyle rahat soramıyorum için içimi yedi daha 21 hastalığım çok korktum😔
Melikeeeerm Zuhal_19 benim kanamam oldu rahim ağzım açılmış.dikis atıldı şimdi erken doğum riskim var 😔doktora sormadım aile hekimliğinden arayınca onlar da bilgi vermedi
Sghslove Melikeeeerm bir bağlantısı olduğunu sanmıyorum doktorlar uyarırdı canım içini ferah tut sen bende iki doz tetanoz aşısı oldum.
Melikeeeerm duygusm burdaki bazı yazılarsa okudum erken doğum oldu bebeği kaybettiler falan çok korktum ya
duygusm Melikeeeerm Okuduklarınıza fazla takılmayın. Göz göre göre her hamileye bunu yapmazlar. Hatta etkileniyorsanız bazı içerikleri okumamak daha iyidir 🌸
Sevdaknk Melikeeeerm bende rahim ağzı yetmezliği var serklaj oldum benim doktorum ne tetenoz istedi ne şeker yüklemesi Vücudun ne tepki vereceğini bilmiyoruz demişti. Ondan dolayı şekerimi de günde 7 kere ölçerek takip ediyoruz.