Sehersergen benim de karnım top gibiydi. Arkadan bakildigin da hamile.olmdugum anlaşılmıyordu. Gorenler erkek diyip durdu ama doktorum kız demişti. Ben de sizin gibi acaba erkek mi diye düşünmüştüm. Ama her top karnı olan erkek doğuracak degilmis😊 kız da olabiliyormuş