Bernayksl aynı şekilde bende yaşıyorum 9. Haftamızdayız ve bebek sanki sağ kısmımdaymış gibi elimle hissediyor gibiyim karnımda şiş 5 aylık hamile gibiyim 😄 yer yaptığı için gaz oluşumu artarmış şişlik ondan birde o sertlik artık yukarı doğru çıkıyor sanırım ondan 😊