ikincigeliyorr ben 30 haftalik hamileyim canim 2 gundur gribim ben nane cayi iciyorum. Bol bol su ve meyve tuketiyorum ozellikle portakal suyu aliyorum.. Bi dene istersen normalde de ilac kullanarak grip geciren biri degildim hamile olunca da fazla bisey değişmedi benim icin ama senin icin belki iyi olur.. Gecmis olsun..