Bks Urla’yı mı övüyorlardı size ?
Aslında hastane olarak memnunum tek kişilik odalarmış normal doğum mesela. Çok ilgilenmeselerde iyi doktorları diyebilirim. Doktor girmiyor tabi ebeler yaptırıyormuş doğumu...
Hastane iyi de Allah göstermesin erken doğum olsa yeni doğan ünitesi yok. Geçen kontrolde doktor kendisi söyledi yeni doğan ünitesi olan bi hastaneyi yedekte düşünün diye. Ben o anlamda bi tane de özel olsun diye medifemayı düşündüm o doktorda doğum yapan tanıdığım olduğu için 😉 ama normalde Urla’da normal doğum diye niyetlendik hep...