Sirin96 bende detaylımı orda yaptırdım ilk gebeliğim diye yaptırmak istedim doktor emine hanım baktı. Şu zamana kadar denk geldiğim en güler yüzlü tatlı dilli hekimdi diyebilirim . Şükür sonuçlarım temiz çıktı şuan 35 haftalık hamileyim kısaca emine hanımdan çok memnun kalmıştım 😊