Ruzgarhatice Özel medical park Mehmet Nalbant ilk bebegimi orda inşallah 2.de orda olcak 😊 şuan doğudayız doğuma yakın gideceğim memlekete geri 🤲 burdaki hastaneler hiç iç acıcı gelmedi bana malesef..