Sadiyy35 keşke uyusan canım keşke dışarıya çıkınca gaz dı dış dünyaya alışmaydı uyumak bilmiyorlar zorla kendini uyumak için çok güzel bir duygu ama çok zor ve yorucu annelik herşey yavrularımız oluyor ne yemek yiyebiliyorsun ne lavaboya gidebiliyorsun banyo yapamıyorsun çoğu zaman köpüklü ve iğrenç gelebilir ama popomu yıkamadan çıktığımı biliyorum inanamazsın belki