Nurblt Bende 37 ye giriyorum yarın ve dönmedi. Son ana kadar dönebilir hemen sezaryene yöneltiyor doktorlar. Egzersiz var döndürmek için onu yapıyorum ama hala dönmedi. Koltukta baş aşağı eller ve kafa yerde duruyorsun ve poponu sağa sola sallıyorsun. Ne kadar çok yaparsan okadar iyi ama tek başına yapmaman lazım. Birde bebeğin sırtı ne tarafındaysa o tarafa uzanıyorsun yaptıktan sonra.