Beeebbeek Sevgili anneler merhaba..Sizlere bi sorum olacak.Doktor kontrolüme daha bir hafta var.şuan tam olarak 34+0 gebeyim ve ilk gebeliğim.dört beş keredir çok sık olmamakla birlikte belime ağrıyor ve sol bacağima vuruyor.Sanki damar sertleşmesi gibi. Bu normal midir sizce doktoruma sorucam tabi ama tecrübeli anneler bu konuda fikriniz var mıdır?
Ssalihatopcu Beeebbeek canım bende bel fıtığı var diye söylediklerini yaşıyorum sen de varsa ondandir yoksa bile vücudun aağırlaştığı icin tüm yükü belin çekiyor böyle olması normaldir
s_koc Beeebbeek merhabaa tecrübeli anne değilim ama okuduğum kadarıyla erken gebelik belirtileriymiş ve normalmiş bende de çok ağrı var zamanla geçecektir 🙏🏻
Beeebbeek Ssalihatopcu hmm şuana kadar hiç fıtık tarzı bi sorun yaşamadım ama bu saatten sonra çıkarsa artık.tesekkür ederim
s_koc Beeebbeek evet dinleniyorum uyku iyi geliyor gün icinde sekerleme yapma olanagınız varsa iyi geliyor. uzun süre ayakta durmayın bir de o da çok ağrı yapıyor bu bölgelerde 🙏🏻
Fatmanurr3446 Aynisini bende yasiyorum 32+4gunluk benimki vede yasadiklarin normalmis 24 senelik ebeye sordum agrilari hafifletmek icin bacaklarini uzat vede nefes alip verdikce ayagini ileri geri yap 1 dkka boyunca vede gun icinde 4 5 defa en az