30148 Merhaba arkadaşlar bugün bebeklerimin kontrolü vardı doktorla.konusurken carpintim olduğunu söyledim ve birde ara ara kasık ve bel ağrım oluyordu kan istedi kanda idrar yolu enfeksiyonu istedi pazartesi kültür yapicam dedi başına gelen varmı tehlikeli birseymi değerde öyle çok yüksek degil
Badevehande İlaç yazar yada bol su iç der tehlikeli olan müdahale edilmemesi çünkü çok ağrı yapıyor böbreklere kadar çıkıyor enfeksiyon
rukiye-02 Badevehande canımmmm🤗🥰🥰biz bugün alışverişi yaptık yıkayıp ütüleyip çantaya koyacağım bi kaç güne bende rahatladım alışveriş bitince 🙈🤩
rukiye-02 Badevehande canımmmm🤗🥰🥰biz bugün alışverişi yaptık yıkayıp ütüleyip çantaya koyacağım bi kaç güne bende rahatladım alışveriş bitince 🙈🤩