Alpi Merhaba, aynı problem bende de vardı 32.haftada , hastanede kaldım 2 gün, ciğer geliştirici iğneler yapıldı. Sancıyı kesmek için ilaç verildi. Hastaneden çıktıktan sonra da progestan kullanmaya devam ettim, fitil ve iğne olarak. Şu an 37.haftaya kadar geldim. Tabii bu arada bol bol yattım. Artık normal sürece girebileceğini söyleyip iğne ve ilaçları kestiler. Haftalık kontrollerde sancılarım kesilmişti. Umarım sizin bebeğiniz de haftasını bekler.