Neslihan7153 Kızlar hamilelikten önce de çok yaşıyordum şimdi de 27 haftalık hamileyim ve yine başladı doktor bir fitil vermişti ama faydasını göremedim böyle bir sorunla karşılaşanlar naptı ne olur yardımcı olun çok kötüyüm
Gizemabc Neslihan7153 yaşamayan var mıdır🧐 Ben de gebelikten öncede arada yaşardım, gebelikte dönem dönem arttığı oldu, azaldığı oldu; ama hep var🤦🏽♀️ Arada sirkeli suyla siliyorum. İyi geliyormuş
Ssalihatopcu Neslihan7153 vagihex di sanırım bana ilk gebelikte verilmisti kesinnn çözüm bence iki üç kullanımda fark ediyor
Deletedmom124 Neslihan7153 doğum yapana kadar geçmedi ne fitil ne krem ne sirke hiçbirşey fayda vermedi doğum yaptım kesti geri başladı doktora gittim olay razı olsun tek fitilde kesti ağrısı
2kezanne Neslihan7153 ] zalaın verdi 1 fitil ve krem bi defa kullandim gece yatmadan sabaha birsey kalmadı cok şükür
Neslihan7153 Deletedmom124 canım enfeksiyon erken Doğuma sebeb oluyor DİE duymuştum bunun için de çok korkuyorum yanmamdan da ziyade ya sen ne zmn Doğum yaptın sana verdiği sıkıntı dışında bebekle ilgili sıkıntı yaşadın mı
Neslihan7153 2kezanne hamile iken zalain hap mı krem mi hap vermiyor DİE biliyorum çünkü hiç vermedi bana
duygusm Neslihan7153 İlaçların yanısıra şeker tüketmemek, prebiyotik ve probiyotik tüketmek, genital bölgeyi sabunla ya da diğer ürünlerle aşırı yıkamamak, arada bir sade soda ile temizlemek ve pamuklu giymek de fayda ediyor.
Neslihan7153 duygusm şeker i bilmiyordum canım şu sıralar nedense canım hep şekerli istiyor ama artık dikkat edicem teşekkür ederim 🙏🏼
Asd92 Neslihan7153 canım iç çamaşırların pamuklu olsun ve yüksek ısıda ütüle. Bol su iç şekerden çikolatadan uzak dur. Sirkeli su kullan tuvalette. Eğer günlük pes kullanıyorsan kesinlikle bunu bırak. Yerine sık sık iç çamaşırını değiştir. Dar pantolon şort vs giyme geçer inş
Neslihan7153 Asd92 bunlara genel anlamda dikkat ediyorum ama şu sıralar birtek şeker çok tüketiyorum daha önce tatlı ile arası hiç olmayan ben ve gerçekten az olan yanmam arttı şu sıra sanırım şeker e bağlı da artmış olabilir direk şekeri de kesiyorum teşekkür ederim canım
Asd92 Neslihan7153 rica ederim canım😊 şekerdendir o zaman çünkü tatlı vs bu enfeksiyon durumlarını ilerletiyor.
2kezanne Neslihan7153 fitil verdi vajinada kullanilan kremde kullandim özele gidiyorum ilk hamileligimdede onda oldu kafasina göre hap vermez yani
Deletedmom124 Neslihan7153 bebekle ilgili sıkıntı yaşamadım şükür 38+4 te doğum yaptım korkma sende ben mahvolmuştum kaşıntıdan olur olmaz her yerde kaşınıyor kanıyordu çok zordu çok sende korkma erken doğum olmaz inşallah
fundaguner Geçtiğimiz günlerde ben de bir post açmıştım vajinal mantar ile ilgili. Bu meseleyi tekrar doktoruma sordum ve geçmediği takdirde eşinle beraber tedavi olacaksın dedi. Erkeklere yerleşiyormus ama rahatsızlık vermiyormuş. Biz ne yaparsak yapalım fitil antibiyotik VS. Tekrar ilişkiye girdiğimiz zaman tekrar bizde aynı şikayetler başlıyormuş yani bir nevi kısır döngü.
Neslihan7153 fundaguner ay canım bizim yasak ilişki hamilelik süresince zaten mantarı hamilelikten önce de çok yaşadım eşimle de tedavi oldum 2 kez eşimi zorla ikna ettim tedavi için şimdi de bak bende yokmuş ilişki olmadığı halde oldu sendenmiş dior ben zaten benden sana bulaşıyor kısır döngü oluyor dediğim halde onlar biraz anlamıyor bu durumu
fundaguner Neslihan7153 iç çamaşırlarinizi kaynatarak yıkayın ve mümkünse utuleyin, ben de bunu yeni öğrendim bir de böyle deneyeceğim. Mantar bir kere yerlesince geçmiyormuş :/
Neslihan7153 fundaguner ayyy hiç sorma bende de yerleşti geçmek bilmiyor kaynatmıyorum ama artık onu da yapıcam bıktım usandım artık eşime karşı da kendimi kötü hissediyorum
fundaguner Neslihan7153 ben eşime söyleyemedim bile. Korkuyorum sogumasindan tiksinmesnden Zaten çok sık yaşamadığımız için. Benim eşim pek yaklaşmaz bana