Kakulimmm hergün hemen hemen aynı saatte öğle ve akşam yemeklerinden yarım saat önce aç karnına içtim. Pko değil endometriyozis var çikolata kisti, doktorum üç ay daha denememizi yoksa rahim filmi cekilip sonrasında aşılama veya tüp bebek yapmamız gerektiğini söylemişti. Ayrıca bir kaybım var. İlk hamileliğimde de soğan suyu içtiğim ay hamile kalmıştım zaten