Muu_1906 Mrvokky doğrusun caanım yeterki sağlıcakla hayırlısıyla kavuşalım yavrularımıza. Bakalım beklemedeyiz biz bugün 32 olduk inşallah yatarak dinlenerek bi kaç hafta daha dayanırlar.
Tovishka Muu_1906 32 ye kadar kullandım. Su an 36+5iz çok şükür. Umut olsun hepimize 🙏🙏🙏 göreceksiniz tabiiki o haftaları =) Allahım güzel sağlıklı doğumlar nasip etsin.
Muu_1906 Tovishka doktorum da kullanmana gerek yok dedi şükür cuma nstde sancım çok düşük düzensiz hiç yok denecek kadar az çıktı .inşallah 34 35 36ları görürüz sağlıcakla minnaklarımla.