Zuhal_19 enfeksiyon yok bende yeni idrar tahlilim yapıldı rahim ağzı uzunluğunda kısalma filan olur mu diye korkuyorum. Belime bacağıma vuruyor vajinam ağrıyor zırt pırt ağrım var da diyemiyorum napıcam bilmiyorum sağlık ocağında randevum vardı bugün rutin kan tahlilleri bebeğin kalp atışlarını dinledim sıkıntı yok dedi ebemiz. Ağrıların olabilir dedi ama çok ağrıyor uyuyup uyanıyorum yine aynı. Dinlenince geçerdi normalde çok mu büyüdük acaba 😔