hilal_yener Esmanr daha duymadım 10 gün sonra duycam 6+2 yim 7+5 de duycam kalp atışını yani keseyi 5 haftalıkken gördük
Deletedmom091 5+4 de keseyi 6+4 te bebek ve kalp atışını gördüm canım.. kese de kalp atışı da normal karından ultrasondu benim.. ama haftaya tekrar gel kalp atışı için dedi devam edip etmemesini takip için herhalde 🤷🏻♀️
Poncigim2508 5+2 keseyi gördük 15 gün sonra kalp atışını duyalım gelin dedi şuan 6 +5 deyiz pazartesi günü 7+1 olcaz inşallah duyarız 🥰
Meralll 6+2 de gittim ama 5+5 görünüyor kese dedi, bebek görünmedi . Geç döllenme olabilir dedi haftaya gidince görürüz inşallah🤲🏻
Esmanr Meralll bende de 6+2 de bebeğin kalp atışı görüldü ama duyulmadı iki hafta sonra gelmemi söyledi bende korktum inşallah duyarım bebeğimin seSini🙏🏻
Ummugulsum_44 Esmanr ben direk 8. Haftada gittim ebe sorun yok hemen gitmen gerekmez dedi gittik bebeğide gördük kalp atışını da duyduk bebeğim gününden 3 günde önde gelişiyormuş şükürler olsun ☺️
Meralll Esmanr bugün 6+5 im ve başka bir dr a gittim bebeği de kalp atışını da duyduk çok şükür 😍 sanırım geç döllenme olmuş
Deletedmom0810 Esmanr 5+3 keseyi, 7+1 bebeğimizi gördük ve kalp atışlarını duyduk 👼🏼❤️ Allah isteyen ve bekleyen herkese yaşatsın bu duyguyu inşallah 🤲🏻