Ozo34 tahmin edebiliyorum o tedirginligi cnm gecmiste yasadigimiz kayiplardan olumsuz gebeliklerden dolayi cok pozitif olamiyoruz malesef surekli bi tedirginlik kaygi korku oluyo bende oleyim ama adet agrisi gibi agrilar bendede oluyor kasik agrisi bel agrisi ayagimin ustune basamiyorum bazi gunlerde agridan banada hemsirem normal dedi doktorumuza hemsiremize guvenip allaha dua etmekten baska caremiz yok cnm rabbim ol derse olur hic bisey engelleyemez bunu ins saglikli bi gebelik gecirir bebeklerimizi kucagimiza aliriz