Suraozgun 4+4 haftalık hamileyim ara ara bulantılarım oluyor göğüslerim geçen haftalarda daha şişti şuan neredeyse normale döndüler doktorum bir sorun olmadığını söyledi. Sizin bu haftalarda belirtileriniz varmıydı nasıldınız ?
ycllksa Suraozgun bulantı koku hasssasiyeti , mide bulantıları , bel kasık ağrılarım vardı , göğüslerim zaten şiş ve asla dokunamıyordum ona rağmen hac yaptık.. sonra geçiyor merak etmeyin😘
Aykam123 Suraozgun canım ben 12haftalığım. Son 1aydı hassasiyyet yoktu.son 2_3gündür, az az var hassasiyyet. Yani vücut değişiyor. Her şeyi düşünme,kafana takma
hilal_yener Suraozgun benimde öyle olmuştu hafiflemişti sonra tekrardan oldu ama hamile oldugumu bilmiyodum tabi ben o zaman 😂
Suraozgun hilal_yener yaaa insan işte böyle endişeleniyor valla çok evhamlıyım ben nasıl geçecek bu 8 ay 🙈🙈🙈
Suraozgun ycllksa benimde bulantılarım kasık batmalarım, bel ağrım felan oldu ama göğüslerim inince dedim noluyoruz şaşırdım 🤷🏼♀️
ycllksa Suraozgun vücudunuz hep aynı kalmıyor değişiyor en ufak bir strese bike girmemelisin küçükte olsa etkileniyor bebeğin
Suraozgun Aykam123 hassasiyet var tabiki ama işte insan ilk olunca endişeleniyor daha öncesinde iki düşüğüm var gerçi onlarda böyle şeyler hiç hissetmedim