songulce Kızlar bugün yanlışlıkla coraspini 2 saat arayla 2 defa yuttum. Doktorumu aradım bir sorun olmaz dedi ama oksaparı yapayım mı diye sormayı unuttum. Şimdi de ulaşamıyorum doktoruma. Böyle bir durum yaşadınız mı? Oksaparı yapmalı mıyım?
Zlmdemir songulce yapmaman gerekseydi söylerdi canm.sen iğneni biraz geç yap bugün en azından süre girsin arasına.