Emin_e Ben içmiyorum ama kuzenim her yun iciyordu son haftalarda sorunlar yaşadı sezeryan olmak zorunda kaldi
songulce Ben ilk gebeliğimde içiyordum 3 aylıkken bebeğimi düşürdüm. Bu hamileliğimde ilk başta çok zorlandım ama günde bire hatta eşimden bir iki nefes çekmeye kadar azalttım. Şimdi kaç haftalıksın bilmiyorum ama ben bebeğimin hareketlerini hissettikten sonra ağzıma alamadım bir daha. Ağzıma almayı geç yanımda biri içerken bile kaçıyorum oradan.
Nermin_584 songulce bende eskiden cok içerdim hamilelik diye gunluk 2-3 içiyorum işde bitirmeye calişiyorum bakalim olur inwallah
hilal_yener Ben 9 yıldır sigara içiyordum hamile olduğumu duyunca aniden kestim bağımlılık diye birşey yok çocuğunuzu düşünüyorsanız zaten ister istemez bırakıyosunuz bende tiksinme falan olmadı kendim kestim
ErErulu Bende bazı doktorlar stresli hamileliklerde günde 1 tane veriyor bahanesine sığınarak ilk başlarda içtim ama doktora takibe başladığımızda doktorumuz bir fırt bile içmeyeceksin dedi ve o an bıraktım ve bu kadar kolay bırakabileceğimi hiç düşünmüyordum eşim içerken bile rahatsız oluyorum artık..