MeryemOrt Arkadaşlar bebeğim 8 aylık doğdu bugün 15 günlük sezeryan oldum sütüm ne yaptıysam olmadı bir iki gün bir kaç damla şeklinde geldi pes etmedim emzirmeye devam ettim fakat sütüm tamamen kesildi mama takviyesi bebelac ile başladım gaz yaptı aptamil kullanmaya başladım yine gaz yaptı şimdide golden goat keçi sütü mamasına başladım kabız oldu ne yapacağımı bilmiyorum tavsiyeniz var mı çaresiz kaldım 🤦🏼♀️🤷♀️
espalp MeryemOrt Hipp Organic kullanıyorum. Gaz yapıyor ama gazını çıkarabiliyor en azından, kabız da yapmadı. Aptamil denedik kabız oldu oğlum. Hipp’i öneririm🙏🏻
bsrgz MeryemOrt Sma kullanıyorum ben öyle çok aşırı bi gazimiz yok şimdilik ama bende hergun kimyon çayı içiyorum belki ondandır
Medinemedi MeryemOrt canm mama olarak bilmem ama gazı oluyorsa karnını sürekli sar inçe bir kundak beziyle öyle uyusun öyle dursun sürekli karnı sıcak olduğu sürece rahatlıyor
Bugraanne Ben de hipp kullanıyorum o da yapıyo gaz.ama doktoruna sordunçm ne önerirsiniz diye.gaz yapmayan mama olmaz dedi ben şunu kullan desem yapacak olursa o da yapacak dedi
Cigdem07 MeryemOrt Hipp markasını çok öneriyorlar canım bende dogum yapıcam onu almayı düşünüyorum sütüm gelmesse her ihtimale karşı. Aptamil ile ilgili çok şişirdigini duydum doktor bi arkadaşa kullanma cok şişmiş bebek demişti
CicekGirayBysl MeryemOrt SMa deneyebilirsin canım biz denedik o iyiydi aptamil bizde de kabızlık yaptı hipp de deneyebilirsin çoğu bebekte gaz kabızlık yapmıyor ama en memnun kaldığım sma oldu