Sevim_13 Canım inanki bunu özel doktor devlet doktoru diye ayırma.Çünkü ben de devlet hastanesinin illaki normal doğum olsun diye diretmesini hiç tasvip etmiyorum.Arkadaşıma sancısı gelmiyor diye 40+2 de sunı sancı verdiler bebeğininde suyu sınırdaydı üstelik Açılması çok yavaş ilerliyormuş beklemeyip Beş santimle doğuma almışlar o kadar çok kesilmiş dikişi olmuş ki Günlerdir ayağa kalkamıyor ve sezeryan olsam bu kadar çekmezdim diyor.Ama özele gitseydi açılması ilerlemiyorsa sezeryana alabilirlerdi suyu azsa riske atmazlardı devlet hastanesninde Normal doğum olsun diye fazlasıyla risk aldıgını düşünüyorum