Aysnismail 13+1 gunlukken doktora gittik ikili test icim ense kalinligi 1.1 dedi doktor yarinda kan sonuçlarini alcaz sizin bebeklerinizin ense kalinligi kac haftalikken kacti kizlar yardim edin.Insallah sonuçlarda bisey cikmaz.
[silindi] Aysnismail ende kalınlığınız gayet iyi. Benimki 1.2’ydi. Ben test yaptırmadım ona bir şey diyemem ama ense kalınlığı çok çok normal
Hhtce Aysnismail bizim ense kalınlığımız 1.3 tü ve tarama sonucunuz çok iyi çıkmıştı doktorumuz çıkabilecek en güzel sonuç demişti endişelenme ense kalınlığınız gayet iyi güzel sonuçlar alırsınız inşallah
Yesimmm93 Aysnismail biZimde 1.4 çıktı. kan sonucumuz salı çıkacak rabbimin izniyle temiz çıkacaktır 🙏☺☺
1987gokce Aysnismail bizimki 12+3 'te 1.7 mm çıkmış kan tahlilimiz de temiz çıktı doktorum 3lu 4lu teste ihtiyaç yok dedi.
Aysnismail [silindi] yorunuz icin tesekkurler doktor banada normal dedide ben ilk hamileligim oldugu icin testide yaptirdim yarin alcaz ins bisey cikmaz
Aysnismail Yesimmm93 insallah canim allah saglik sihhatle hepimize kucaklarimizda görmeyi nasip etsin
1987gokce Aysnismail inşallah canım bişey çıkmaz sen stres yapma sonra AFP testi istedi doktorum onu da yaptırdım o da temiz çıktı Allahın izniyle hiç bişey olmaz 😊❤
Aysnismail [bilinmeyen] ayyy 🤗 inslalah canim ya bilmiyorum istenilen ölcümü ama senin yavrunada masallah saglikla gelsin 😍
ElifSencan123 Benimki 2.00 di ama daha sonuçlarımız çıkmadı yazılanları görünce epey korktum normali nedir hiç bilmiyorum da doktor birşey demedi fazla mı acaba bizimkisi 😔😔
1987gokce ElifSencan123 valla standartı var internette ama haftanizda önemli bazen ense kalınlığı risk olabiliyor ama sağlıkla doğan çok bebek var. Bu testler sadece riski söylüyor hastalık tanısı değil endişe etmeyin.