minnakmina Melek42 evet ben memnunum kanamam vardı acil olarak gittim çok ilgilendi güzelde tedavi etti durdurdu googledan araştırın isterseniz
Eesrayldrm __birafitap__ canim ben polis esiyim indirimli 61 tl ye muayne ucreti duygu hanima gidiyorum.emine hanimida iyo diye duydum
__birafitap__ Eesrayldrm kuzum sadece polislere özel mi o ayrıcalık 😂😂😂benim eşimde cezaevinde katip onun için de indirim oluyor mu acaba bi de nasıl yapıyorsunuz
Eesrayldrm __birafitap__ galiba memur eslerine oluyor canim vezneye para oderken soyledik sisteme kaydettiler beni her gittigimde indirimden yararlaniyorum sor muayne icin ucret oderkwn.
Yesim_Ikra Ethica İncirli hastanesinde Mehmet telek ona gidiyorum bir de Beylikdüzü Bir İnci Hastanesinde Mehmet bey var ona gidiyorum. İkisi arasından birine karar vereceğim ikisixe tam bir normal doğumcu👌
Elif_murat Kubraoyku 🤭🤭 bende internetten baktım da biraz, genelde iyi yorumlar yazıyordu. Doğumu orada yapmak istediğim için ilk kez muayeneye gitmiştim. Normalde başka doktora gidiyordum
Cburc Avrupa şafak hastanesi uzman doktor inci öz ❤️muayenesi 100 TL normal dogum veya sezeryan farketmiyor her saat geliyor dogum için dogumdan snra bebegin aşıları tetkikleri vs 2 aylık kontrolleri daih 4250 TL dedi
_Kubraa53 Dmlmndlsm.Fatih Özel Capa Hastanesine gidiyorum. Dktr. Şifa Ayşe Savaş. Cok memnunum. Doktorumu seviyorum☺️