Deletedmom2224 Deletedmom0098 16 haftaligiz yaptırmadım ama zamani gelince yaptiricam 😊 ama ilk bebeğimde avrasyada yaptırdım merak ettiğin bisey varsa cevaplarım 😊
mf_ozturk sevgitekes yaa doktordan doktora degisiyo demek ki. Bizim doktorda elden istiyo parayı kredi kartı felen kabul etmiyo
sevgitekes mf_ozturk valla o kadar sormadım o kadar fark ettiğini de bilmiyodum durduk yere sezaryen dedi sinir etti son postumu olursan görürsün
mf_ozturk sevgitekes yaşla ne alakası var çok saçma. Baska bi problem yoksa kesinlikle kabul etme. Kesip almak kolaylarina geliyo hemen sezeryan diyolar. Insallah senin icin hayirlisi neyse o olsun cnm
Deletedmom0098 Deletedmom2224 fiyatını merak ettim şeker yüklemesinin aradımda telefonda bilgi vermiyorlar İlk bebeğinizi nerde doğum ettini Teşekkür ederim cevapladığınız için 😊🌸
Deletedmom2224 Deletedmom0098 ilk bebeğimi acil bir durum yüzünden araştırma hastanesinde doğum yaptım 😊 geçen sene 80 lira vermiştim şeker yüklemesi ne şuan en fazla 150 filan olmuştur heralde.
Deletedmom0098 Deletedmom2224 teşekkür ederim inşallah sağsağlim doğumunu yaparsın 🙏🏻😊 Türkiye hastanesinde şeker yüklemesi şuan 82 tl ama muayene ücreti alınıyor mu bilmiyorum alıyorlarsa 190 tl de muayene 😊
Deletedmom2224 Deletedmom0098 o çok pahalı orası. Zaten direk gidip ben şeker yüklemesi yaptiricam diyemiyorsunuz takibinde olduğunuz bir doktor olması gerekli testi doktorlar istiyor çünkü 50,75,100 mg olarak değişiyor yükleme buna doktorunuz karar verecek 😊
Deletedmom0098 Deletedmom2224 aynen benim hastanem çok pahalı ya başka özel hastanede yaptıracam büyük ihtimal doktorumdan çok memnunum ama fiyatlar yükseliyor 🤦♀️
Deletedmom2224 Deletedmom0098 maalesef ki öyle sene içinde en az 3 kere zam geliyor gerçekten çok sinir bozucu 😔
Deletedmom0098 Deletedmom2224 malesef 🤦♀️ Yaptıkları işlemler aynı ama fiyat değişiyor birde yılbaşından sonra yapsalar tamam dicem
Deletedmom0098 Deletedmom2224 keşke inanın ki giderim ama doğumu bırakın dahiliye bölümüne gidiyorum her ay kontrolüm var başlarda bi doktor vardı yüzüme bile bakmadı konuşurken hadi özele gitmeyelimde ne yapalım Maddi durumu kötü olanlara allah yardım etsin 😑
__birafitap__ Eesrayldrm canım ikisinde de hangi doktordan memnunsun bende silivrideyim de bebeğim olmuyor bi görünmek istiyorum ☺