busrabusraaa Medine_1992 doğru söylüyon kuzum şanslı kesimlerdenim sanırım canım 😂 bebeğim kendini bana hissetiriyorr çok şanslıyım ☺️ gaz olacağını sanmıyorum ben .
Medine_1992 busrabusraaa canım bilmiyorum ben 27 yaşındayım daha böyle gaz görmedim o kalıplaşmış doktor lafı oldugu için söyleniyor canım doktor genelde gaz dediği için benim doktorum olabilir demişti zayıf oldugum için