ylzaht Kızlar belime ağrı giriyor oradan çıkıp rahmime ordan çıkıp kasıklarıma sırayla ama. Bu olay 5 dakika da bir değil sürekli oluyor. Bu arada 37+4 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Kubra9595 ylzaht canim illa suyun gelcek diye bisey yok benim ilk gebeligimde sanci ve nisan geldi 5 dakikanin altinda olunca sancim hastaneye gitmistim 3 cm acilmam olmus suni verildi doguma girmeden 1 saat öncede suyumu patlatmisti doktor
azizeguneyy ylzaht öyle olması lazım zaten bacım keşke benimde haftam gelse güzelce sancı çeksemde doğurmaya gitsem 35. haftadayım 🙆🏻♀️😍