Real Ebru6169 bence yaptırılmalı.seker,gizli şeker bu tarz rahatsızlıklar varsa önlem alınır .şeker ,tansiyon gebelikte dogumda çok önemli .
Iimran Ebru6169 pazartesi yaptırıcam gerekli olduğunu düşünüyorum diyabet şeker çocukta ve sizde ve çocuğun doğumdan sonraki hastalıkları kesinlikle önemli hele ki kilonuz biraz fazlaysa
Duygu19031903 Ebru6169 ben yaptırmıyorum canım. Doktorum çol gerekli görmedim dedi seninde bebeğinde kilosu çok değil dedi
Betulackln Ebru6169 yaptirdim bi zararinida görmedim normal kan veriyoruz zaten içtiğimiz suda emin ol koladan daha sekersiz
Lindam Ebru6169 ben yaptırdım. Suyum fazlaydı doktor şeker olabilir dedi. 6 aylıktım hiç kilo almamama rağmen şeker çıktı bende. Eğer yaptırmasam erken Doğum olabilirdi bende
Lindam Ebru6169 önce aç gidiyorsun veriyorsun sonra şekerli su içip biber saat arayla 2 kez kan veriyorsun canım