Deletedmom099 ben zaten kilolu hamile kaldım. Hamılelıgım boyunca cok guzel besledim. Tabı zararlı seyler yedıgım de oldu. Dikkat ettiğim pek söylemez ama 9 kiloyla bitirdim Hamılelıgı.38+1de dogum yaptım. Belki 40a kadar bıkac kılo daha alırdım bılmıyrm. Dogum sonrası nasıl gıtcek bu kılolar diye hıc dusunmedm cunku ondan daha önemli sorunlar vardı. Sezeryan oldum agrı sızı, sonra bebegım sarılık atlattı hastanede kaldık. Stres uzuntu ile sanırım kılo verdım bir de emzirmek cok kalori yakıyormus.